Условия за доставка и връщане на Watchboutique.bg



1. Заявка за покупка


Клиентът получава достъп до формата за подаване на заявки за покупка на предлаганите в
watchboutique.bg стоки след като въведе валидни потребителско име и парола на съответните места в Интернет страницата watchboutique.bg и натисне виртуалния бутон "Вход"или като нерегистриран потребител чрез натискан на бутона "Бърза поръчка" или "Купи".

1.1 Подаването на заявка за покупка от Клиента се осъществява чрез последователното извършване на следните действия:
• определяне на вида и количеството на стоката чрез натискане на виртуален бутон „Добави в количката”, обозначен срещу съответна стока;
• преглед на информацията за доставка (възможност за промяна на адреса за доставка, посочване на удобно време за доставка и определяне на допълнителни условия към заявката.
• избиране на начин на плащане на продажната цена на стоката и въвеждане/промяна на данните за издаване на фактура;
• При посочени непълен, неверен или грешен адрес и/или телефонен номер при подаване на заявката, се счита, че същата е невалидна и за
watchboutique.bg не възниква задължение за нейното изпълнение.

1.2. Приемане на заявката

Заявката за покупка се приема от
watchboutique.bg чрез изпращане на съобщение до електронната пощенска кутия за кореспонденция с Клиента, което съдържа: информация за основните характеристики на заявената стока, нейната продажна цена, стойността на пощенските или транспортни разходи, невключени в продажната цена и свързани с нейната доставка, избрания от Клиента начин на плащане, посочените данни за фактура и адрес за доставка. Заявката поражда действие между страните след проверка на наличността на заявената за покупка стока и след потвърждаване на валидността й на посочения от Клиента телефон за връзка или чрез изпращане на съобщение до електронната му пощенска кутия за кореспонденция.

2. Цени

Всички цени във watchboutique.bg са в български левове, с включен ДДС.Указаните в watchboutique.bg цени на отделните стоки са за единично количество и не включват разходите за доставка. Дължимата от Клиента продажна цена е посочената в поканата за закупуване на стоката към момента на подаване на заявката за покупка .


3. Начини на плащане

Цената и разходите за доставката могат да бъдат платени по някой от следните начини:
• наложен платеж
- в брой при получаване на заявената стока;
• на кредит - след одобрение на TBI Bank;
• с банков превод: изчаква се пристигането на банковия трансфер и след това се изпраща заявената стока.
 


Банка „Райфайзен банк“ЕАД

SWIFT/BIC: RZBBBGSF

Раз. с/ка BG57RZBB91551003229306                                 

Получател Балкан Интернейшънъл ООД

BG201611466



Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, се задължава да заплаща продажната цена на закупената от него стока, без транспортните разходи свързани с нейната доставка, в срок не по-късно от 3 работни дни от датата на потвърждение на поръчката като не се вземат предвид празничните дни.

 

4. Доставка

Заявената за покупка стока се доставя на посочения от Клиента адрес за доставка в срок до 1-3 работни дни. В случаите когато стоката не е получена след изтичането на максималният предвиден срок за достава, клиентът е длъжен да информира служителите на
watchboutique.bg в срок от 5 работни дни, за да се изясни причината за забавянето и/или липсата на поръчаната стока. В случаите когато няма подаден сигнал от Клиента, watchboutique.bg не носи отговорност за недоставени стоки.

Стоката се доставя подходящо опакована съобразно вида й и транспорта за доставка.

5. Предаване на стоката

Стоката се предава на Клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Клиента.

При предаване на стоката Клиентът или третото лице по подписват придружаващите я документи.
В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок,
watchboutique.bg се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

6. Право на отказ

Клиентът има право да откаже да получи заявената от него за покупка стока, когато:
• доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
• при транспортирането стоката или нейната опаковка е била повредена;
• цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена;

 Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите съгласно чл.55, ал.3, има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор за закупуване на стока чрез watchboutique.bg, като върне стоката в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаването й. В случай, че Клиентът се откаже от сключения договор в срока по предходното изречение, той следва да изпрати изявление за отказ от сключения договор до watchboutique.bg и да върне стоката с ненарушена цялост. watchboutique.bg е длъжен да възстанови на Клиента в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 15 работни дни, считано от датата, на която Клиентът е упражнил някое от правата си на отказ и е изпратил стоката обратно към watchboutique.bg.

 При получаване на пратката, проверете съдържанието на пакета за съответствия на изпратената стока с подадената заявка. При констатирани нарушения във външния вид на стоката се обърнете към куриера който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката .